top of page
  • תמונת הסופר/תצוות האתר

מסך ענק מעביר את הפרטים הכי קטנים

לא הייתם רוצים שיראו את העסק שלכם פרוש על שלט גדול? ממש כמו על מסך מקרן ענק, בו רואים את כל הפרטים ומרגישים "בתוך" הסרט, גם שלט חוצות ענק יכול להיות כזה.


אנחנו עוסקים בהשכרת ציוד הגברה ותאורה ומפיצים את עצמנו בעיקר ברשת, אבל מספיק פרסום בשלט באזור הגיאוגרפי בו העסק פעיל ומיד יש קפיצה בפעילות העסקית.


קצת רקע מניסיוננו על שלטי חוצות והשפעתם על פרסום בעסק, והאם זה מתאים לכם?


מחיר השלט לפי המיקום

עלות פרסום בשלטי חוצות מושפעת בראש ובראשונה מהמיקום הגיאוגרפי. ככל שהמיקום מבוקש, עמוס, סואן וצפוף יותר, כך המחיר של השלט צפוי לעלות. בהקשר הזה, ההנחה היא שחשיפה לשלט היא פונקציה של עוברים ושבים או של מספר הרכבים. זו הסיבה לכך שקיימים פערים של עשרות אחוזים בין עלות פרסום בשלטי חוצות בכבישים מהירים לבין עלות פרסום של שלטים דומים במרכזי ערים קטנות.


מחיר הפרסום לפי גודל השלט

גם הגודל הספציפי של השלט משפיע על העלות המצטברת. מטבע הדברים, שלט גדול יהיה יקר יותר משלט קטן ויש קמפיינים שבהם משתלטים על מספר שלטים יחד. היות וגודל השלט קובע את עלות הקמפיין ומחיר הפרסום, הסוד הוא לתכנן בצורה נכונה את העיצוב ולנסות להעביר את המסר השיווקי בכמה שפחות סנטימטרים.


עלות פרסום בשלטי חוצות לפי משך הקמפיין

שילוט חוצות מושכר בדרך כלל לתקופה של חודש מינימום. בתקופה כזו יכולים להיחשף לשלט מאות אלפי אנשים והוא גם צפוי להשפיע על התודעה של לקוחות קיימים או חדשים. עם זאת, בעלי עסקים יכולים לצמצם עלות פרסום בשלטי חוצות על ידי התחייבות לטווח ארוך: בהתחייבות כזו העלות המצטברת תגדל, אך המחיר לחודש ירד.


עלות פרסום בהתאם למבצעים

בתחום הפרסום יש המון מבצעים שיכולים להפוך את הנושא של שילוט חוצות לרלוונטי עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים. כאן, כל מה שצריך לעשות הוא לעקוב אחר המבצעים ולנצל אותם לאורך השנה.


לסיכום, מדובר על פונקציה מורכבת המשלבת כמה פרמטרים כגון מיקום גיאוגרפי, גודל השלט, מבצעים והנחות. מבחינת בעלי עסקים, הדבר החשוב הוא להגדיר אסטרטגיה עבור הקמפיין הפרסומי - ולשלב בתוכו את השלט האפקטיבי ביותר.


השכרת ציוד קריוקי איכותי

28 צפיות0 תגובות
bottom of page